Szukaj
Menu Menu
Konto Konto
ARK Jewellery
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Szukaj
Menu Menu
Kontakt Kontakt
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Jak zamówić produkt z grawerem?

Szczegóły dotyczące dedykacji
Czy produkt ma zostać wysłany z grawerem? Jeśli tak prosimy po podanie danych:
Czy produkt ma zostać wysłany z grawerem? Jeśli tak prosimy po podanie danych:
TAK
NIE
Niepoprawna weryfikacja - reCAPTCHA.

Jeżeli chcesz zamówić spersonalizowane produkty, napisz podczas składania zamówienia w komentarzu do zamówienia następujące informacje:


1. Symbol wzoru: wybierz spośród wzorów, które znajdują się poniżej. Wystarczy, że w uwagach wpiszesz „kod” danego wzoru. Np. C01 lub K3.
2. Tytuł: dodaj osobisty akcent, dedykując pamiątkę np. „Ewie” lub „Marcinowi”.
3. Podpis: określ, od kogo jest pamiątka, np. „Ojciec Chrzestny” czy „Chrzestna Joanna”.
4. Miejscowość i data: możesz uwzględnić te dane, ale nie są one konieczne. Jest to najchętniej wybierana opcja, jeżeli pamiątka jest z okazji rocznicy.
5. Grafika: wybierz wzór od A1 do B8 lub zdecyduj się na wersję bez grafiki (pozostaw puste pole). Wzory na Dzień Matki oraz Bierzmowanie domyślnie są wykonywane z grafikami. 


Jeżeli zapomniałeś o uzupełnieniu powyższych danych, po prawej stronie znajduje się specjalny formularz, dzięki któremu dodasz grawer do swojej pamiątki. Prosimy o wypełnienie go do 8 godzin od złożenia zamówienia, ponieważ po tym czasie towar zostaje zapakowany i przygotowany do wysyłki.

Komentarz jest dostępny w polu gdzie uzupełniamy dane do wysyłki. 

Przykład uzupełnienia komentarza dedykacji. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Najczęściej zadawane pytania:

Co jeśli nie zdecyduję się na żaden z dostępnych wzorów grafiki?
Jeżeli nie wybierzesz żadnej grafiki, Twoja pamiątka zostanie wykonana bez dodatkowego wzoru graficznego.


2. Czy mogę zamówić grawer w innym języku niż polski?
Oczywiście! Upewnij się jednak, że wszystkie znaki specjalne czy litery są dobrze zapisane w uwagach do zamówienia.


3. Czy jest możliwość dodania graweru po wysyłce produktu?
Niestety, po wysłaniu produktu nie mamy możliwości dodania graweru. Dlatego prosimy o wypełnienie formularza lub dodanie informacji w uwagach do zamówienia przed finalizacją zakupu.


4. Jak szybko będzie gotowy mój spersonalizowany produkt?
Czas realizacji może być nieco dłuższy dla produktów z grawerem w porównaniu do standardowych zamówień, jednak staramy się, aby wszystkie zamówienia były realizowane w ciągu 48h.


5. Czy mogę zobaczyć, jak będzie wyglądał mój grawer przed realizacją zamówienia?
Obecnie nie oferujemy wizualizacji przed dokonaniem graweru. Jednak gwarantujemy, że każdy grawer jest wykonywany z największą precyzją i dbałością o szczegóły.


6. Czy mogę zmienić treść graweru po złożeniu zamówienia?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone i wysłane, prosimy o jak najszybszy kontakt z obsługą klienta, aby dokonać zmian.


7. Czy grawer utrzymuje swoją jakość przez długi czas, czy może się zetrzeć?
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii grawerowania możemy zapewnić, że nasz grawer jest nie tylko precyzyjny, ale także długotrwały i odporny na ścieranie.

8. Czy grawer będzie w kolorze czerwono - czarnym?
Nie. Kolor czerwony jest tylko dla ułatwienia jakie dane należy podać. 

C1-C6
C7-C12
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl